Post by pittsuckranucci on Feb 9, 2022 16:37:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragon City Mobile ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragon City Mobile IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa loputtomasti kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Dragon City Mobile 2022 version ▞▞▞
Siskoni on pelannut tätä peliä vasta muutamassa viikossa ja hänellä on minua pitempi lohikäärme .. kun taas minä olen pelannut tätä peliä 4-5 vuotta suurella rahalla enkä ole saanut lohikäärmettä H
Dragon City (Kota Naga) Simulasi jmc
Sonic Jump Pro Arcade lmt
😡😡😡😡😡😡😡 Ennen pelasin PVP:tä Facebook-kavereideni kanssa haastenapauksen kautta, mutta niitä ei enää näy. Olen päivittänyt pelin monta kertaa sen jälkeen, mutta ei auta. En voi valita sankarillisia lohikäärmeitä areenataisteluihin, ja se on sallittua. Auttakaa.
Nauti pelistä erittäin paljon, mutta erittäin huono tuki. Tarjoa äläkä koskaan ota. Lähetä heille sähköpostia vain laita lippupäivitykset äläkä koskaan selitä.
Dragon City Mobile سیمولیشن bww
Love Star Choices Story 1.76 MOD APK Unlimited Stars
Tykkään pelailla välillä
Tämä peli on roskaa, koska tapahtumassa tarjotaan aina ruokaa ja ansaitset rahaa mainoksilla vaikka vain yksi lohikäärme, ole hyvä ja korjaa mahdollisuus saada sankarillinen lohikäärme tai legenda😠😡😠😡😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 😠😠😠😠😠😠😠😡😡😡😡
Tämä peli on erittäin super, mutta mainoksia tulee koko ajan, kun tulin peliin. Pyyntini on vähentää mainoksia
Hei Social Point! En voi uskoa, että löysin vihdoin myyttisiin olentoihin liittyvän pelin ja se on itse asiassa TODELLA HYVÄ! Minulla on päivitysidea, voitko tehdä sen niin, että on olemassa helmipeli, jossa voimme ansaita helmiä nopeasti? Koska minun täytyy nousta tasolle saadakseni 1 jalokiven xD
Ihan okei. Välillä huvittaa pelata mutta joskus ei. Ei voita silti clash of clansia.
Dragon City Mobile سیمولیشن bww
E tykkää ite ku ei päästä sisää
Hyvä peli kanataa Lada
Maksa voittaaksesi
Jumissa 69 %:ssa aina kirjautuessasi. Olet kokenut kehittäjä, mutta tämä ongelma saa sinut näyttämään aloittelijalta. Tule mies. Tämä on vain yksinkertainen bugi. Etkö osaa korjata sitä? Vaihdetaan tukimme muihin peleihin.
Somput pölli mun lohikäärmeen
Toistaiseksi pidän siitä. Päivitän sitä mukaa kun käytän sitä kiitos....Pidän pelistä, mutta joka kerta kun aloitat pelin saat vähintään 10 mainoksen... .. Muissa pelaamissani peleissä on pari mainosta, joista en välitä.. mutta 10 mainosta, jotka minun on suljettava aina kun avaan pelin.. kun teet tämän, ihmiset lopettavat mainosten lukemisen.. he vain etsivät x sulkeaksesi sen jatkaaksesi peliä.
Koska pelasin ennen tätä peliä ja se oli mahtavaa, mutta valitettavasti😭😭😭 En voi enää, koska en saa internetiä. Olen myös samaa mieltä khasay tesfayn kanssa siitä, että tässä ihanassa pelissä on vaikea saada helmiä.
Kunnollinen peli, mutta ruoka maksaa niin paljon lvl up -lohikäärmeille ja peleille, joita käytetään helmisaarella saadakseen lisää jalokiviä härkäksi. Puolet ajasta he eivät anna sinulle helmiä. Kenenkään auttaminen on tuskaa. En ole varma, pidänkö tätä peliä.
En voi kirjautua peliin, se osuu 69 prosenttisesti aina, vaikka minulla on hyvä yhteys
Liikaa mainoksia, enkä voi yhtäkkiä kirjautua tililleni... Korjaa virhe!!
Potkua pelatessa kuin minuutilla. En voi nauttia pelistä, koska se sanoo koko ajan: Anteeksi, jotain meni pieleen. Käynnistä peli uudelleen. Ja se sanoo tarvitsevansa paremman yhteyden, mutta minulla on hyvä.
Onko se helppo peli, mutta kun minua hämmentää, olen jatkuvasti hämmentynyt tai missä verenvuotokeskus on tässä pelissä, joten jos tiedät, kerro minulle, että se on hieno peli, joten mielestäni sinun pitäisi ladata se ja tiedän kaiken tästä pelistä Koska minulla oli tämä peli yhden vuoden, toivon, että nautit pelistä nähdään
Todella ärsyttävää..kun katsot paljon mainoksia. Olet innoissasi, mutta nämä pelit antavat sinulle vain ruokaa..ne vain houkuttelevat sinut katsomaan mainoksia lohikäärmeen kanssa, mutta ruokaa, jota annetaan vähän tarkoituksella .. muuta se reiluksi ja ystävälliseksi
Saat kaksi ilmaista lohikäärmettä ja voit lisääntyä saadaksesi lisää. Peli on hauskaa, jos pidät asioiden hallinnasta, jotta voit nostaa lohikäärmeitäsi.
Socialpoint,Jalokivien valmistaminen on vaikeaa.Työskentelemme kovasti ja saamme erittäin pienen määrän jalokiviä palkkiona.Se vähentää pelaajien määrää.Tee asialle jotain nopeasti tai emme enää pelaa tätä peliä
Hyvä peli, ikävä kun ei tarvinnut ostaa niin paljon tavaraa. Kaikki ostetaan minulta ostaakseni sen
Tämä on viiden tähden peli, se on niin hyvä, eikä se ole tyhmä peli, jossa et käytä päätäsi, vaan se saa sinut ajattelemaan, mihin käytät helmiäsi ja mihin sinun pitäisi sijoittaa miljoonat kultasi.
Tämä peli on hyvä, mutta siinä on monia ongelmia, kuten sanat eivät ole selkeitä (lauseet ovat tällaisia pelissä, tid_very_bad) korjaa se. Ja lataaminen kestää vähintään 5-6 minuuttia.
Ku ostaa uuden kännykän ei käyttäjä hävii
Se on hauska peli, sillä lyhyen ajan päivässä voit tehdä mitä tahansa. Lohikäärmeiden kasvatus kestää 10+ tuntia. siitosmunien tuotanto kestää 30 tuntia. Eli 3 päivää. Eli 3 oikeaa päivää. Ja voit saada YHDEN uuden lohikäärmeen. Voit ostaa uuden kasvualustan. 100 helmiä varten. Ai niin. He pitävät sinua jokaisesta tämän pelin hämärästä. Nopeuttaako lisääntymistä? Jalokivet. Nopeuden kuoriutuminen? Jalokivet. Tyhjentääkö hemmetin jäähtymistä lähteäksesi tehtäviä? Jalokivet. Täällä tarvitaan helmiä. Siellä tarvitaan helmiä. Tuskin pärjää ilman niitä
#foryou #foryoupage #beamng #simulation #Beamngdrive #viral #physics #car #cars ... Catch the cheater #mobilegaming #mobilegames #graystillplays #gaming.
Aluksi rakastan tätä peliä todella paljon, mutta annoin sille vain 3 tähden, koska onnenpesässä saan aina lounaslaatikon ruokaa ja sain jälleen yhden ja palkinnoista yksi oli legendaarinen lohikäärmelaatikko, olin niin surullinen ja vihainen miksi teen. käykö aina huono tuuri?
tämä peli vain heittää minut ulos, en voi pelata
Paras peli
Kaks tähtee pois koska ei pyydä ystäviäsi avaamaan tämä vitun rakennus
Maaaaaaaaaaahtaaaaaaaaava
Pääset taistelemaan ja sitten joudut odottamaan pitkän ajan ennen kuin voit taistella uudelleen. Myöskään jos haluat aloittaa tämän pelin kokonaan alusta, älä anna sinun antaa sinun.
Paras peli
tosi hyvä peli
Ei rupea toimimaan ja ei voi tehdä mitään
Pidän tästä pelistä, mutta pls antakaa joku legendaarinen lohikäärme rinnasta... Se on aina se ruoka, jonka antavat... Kuten arkussa on 20 legendaarista lohikäärmettä ja 1 ruoka... Ja ruokaa saat aina :/ ... I katso tuhansia lisäyksiä saadaksesi legendaarisen lohikäärmeen, mutta saan aina ruokaa .. plsss vain plssssss anna 75% saadaksesi lohikäärmeen
Crafty Lands Androidille.
Niin paljon mainoksia. Peli on hauska ja mukaansatempaava, mutta mainoksia on aivan liikaa. Mainokset ilmestyvät yllättäen resurssien keräämisen jälkeen, 20 mainosraitaa arkun saamiseksi. Taistella taistelua? Tässä on mainos ennen palkintoasi. Se on ällöttävä. Haluan pitää tästä pelistä. Minä todella. Mainonnan ja maksun alla on jotain hyvää Hellscapen etenemisestä, mutta helvettimaisema iskee sinua kasvoihin tämän pelin joka puolella.